Вярваме, че всеки има право на собствен бизнес

Ние ще ви помогнем да го изградите, като ви консултираме за всичко необходимо, от създаването на фирмата до реалното стартиране на дейността ѝ

Единственото което се изисква от Вас е да изберете свободно име на фирмата
Всичко останало оставете на Нас и в рамките на няколко дни новоучреденото дружество е готово за работа.

За новостартиращ бизнес, Ние от Счетоводна къща Макскор предлагаме регистрация на ЕООД , ООД и ЕТ без да плащате за нашата услуга**

**Заплащат се само държавните и нотариални такси в размер на 126лв.

**Предложението е валидно при съпътстващо счетоводно обслужване от “Счетоводна къща Макскор”

Те вече ни се довериха!

За последните 2 години сме регистрирали успешно над 100 фирми с разнообразен предмет на дейности като:

  • Строителни фирми;
  • Транспортни фирми;
  • Онлайн магазини;
  • Хранителни магазини;
  • Фризура и маникюр;
  • Търговия и дистрибуция;
  • Франчайз на ЕКОНТ, Еврофутбол, EASYPAY, Теленор и много други.

  • Транспортни фирми;
  • Хранителни магазини
  • Фризура и маникюр;

  • Строителни фирми;
  • Онлайн магазини;
  • Дистрибуция;

  • Франчайз на ЕКОНТ, Еврофутбол, EASYPAY, Теленор и много др.

Често задавани въпроси при регистрацията на фирма:

Да изберете свободно име на фирмата.

Да изберете банка, в която ще бъде внесен капитала на фирмата.

Да се свържете с нас на тел. 0889/30 00 50, за да започнем обработката на необходимите документи.

Едноличното дружество с ограничена отговорност (ЕООД) е вид търговско дружество за извършване на търговски сделки, при което собственикът носи риска за дейността на дружеството до размера на капитала.
Минималния капитал на ЕООД може да бъде 2 лв , сътветно кредиторите/доставчици, не могат да посегнат на личното имущество на собственика.

Собственик на ЕООД се осигурява върху избран месечен осигурителен доход, като минимума е 610лв. Съответно осигуровките, които трябва да внася собственика
са 180лв. /без право на болничен/ или 200лв. /с право на болничен/

ЕТ в края на годината изравнява осигурителните си вноски като довнася разликата между платените през годината вноски и годишната печалба, като чак след това изчислява и плаща данъка си.При солидна печалба, фактически ЕТ плаща много повече към бюджета за осигуровки, отколкото собственикът на ЕООД. Разбира се при специфични ситуации , като ТЕЛК , пенсия и др. за ЕТ има и облекчения, но те са индивидуални взависимост от конкретния случай.

При превишаване на границата от 50 000 лв. приходи за периода от 12 месеца и ЕТ и ЕООД подлежат на регистрация по ДДС и двете се облагат по нормите на ЗКПО, но регистрацията по ЗДДС на ЕТ се пренася и върху физическото лице, което означава, че дължите ДДС и върху приходите (с изключение на трудови правоотношения) различни от дейността като ЕТ. За собственика на ЕООД това правило не се прилага.

ЕТ е доста остаряла правна форма, която не се препоръчва от водещите специалисти в сферата на счетоводството.Без претенции за изчерпателност ви представихме основните особености на двете най-разпространени правни форми за извършване на стопанска дейност, а за вас остава задачата да вземете
управленското решение коя от тях да предпочетете.

За новостартиращ бизнес, Ние от “Счетоводна къща Макскор” не взимаме хонорар за регистрацията на ЕТ, ЕООД и ООД.

Плащат се само държавните такси, които разбира се няма как да се избегнат.

Такса към Търговския регистър за вписване на фирмата – 110лв.
Нотариална и Банкова такса – 16лв.
Внася се и размера на капитала, като минимума за откриване на ЕООД е 2лв.

Фирмата ще бъде регистрирана в Търговския регистър до 3 дни.

Можете да направите печат във всяка печатница(книжарница), след като фирмата е вече  регистрирана в Търговския регистър.От няколко години печатът не е задължителен реквизит, но в институции като КАТ и т.н. все още е необходим.

Допълнителна информация предоставяна от Счетоводна къща Макскор след регистрацията по желание на клиента:

  • Консултации относно осигуряването на собственика ;
  • Обучение за работа със счетоводни документи (издаване на фактури, интерет банкиране, работа с касов апарат и др.);
  • Регистрация по ДДС ;
  • Консултации, свързани с трудовото и данъчното законодателство ;
  • Комисия за защита а личните данни (GDPR);
  • Изготвяне служба трудова медицина ;
  • Избор на фирмен печат ;
  • Избор на СУПТО.